Liikkuvuuteen

Gravity Yoga - Painovoima Jooga

Kohdennettu Liikkuvuusharjoittelu
Kireät takareidet, lonkat lukossa, jäykkä alaselkä ja/tai niskat jumissa? Gravity Yoga on aivan
loistava apu näihin!
Yksinkertainen ja tehokas tieteeseen perustuva tekniikka joka sopii eri tasoisille, myös aloittelijoille.

Gravity Yoga

Onko sinulla lonkat lukossa? Tiukat takareidet? Jäykkä alaselkä?

Jos näin on, Gravity Yoga voi auttaa!

Gravity Yoga on kohdennettu liikkuvuusharjoittelu – yksinkertainen menetelmä, joka auttaa avaamaan kehoasi. Gravity Yoga auttaa ihmisiä jäykän selän, lukkiutuneiden lonkkien ja kireiden takareisien kanssa.

Kuten nimi kertoo niin painovoima hoitaa isomman työn. Asennoissa ollaan 2-5 min.

Käytän hyvin yksinkertaista, tieteeseen perustuvaa lähestymistapaa, joka on tehokas kaikille. Kokemusta ei tarvita, super jäykät ihmiset ovat aina tervetulleita 🙂

Nämä tunnit ovat hyvin suosittuja ympäri maailmaa koska ihmiset saavat tuloksia nopeasti.

​Tunnit hoidetaan etänä Zoomin kautta tai Kirkkotorin tilassani yksilövalmennuksena tai pienryhmänä.

Yoga for flexibility

Gravity Yogan 3 tukipilaria:

#1: Wet Noodle.

Lihakset venyvät parhaiten rentona. Joten kun harjoitat liikkuvuutta, yritä rentoutua niin paljon kuin mahdollista.

#2: Whiskey Breathing 4:8. 

Sisäänhengitys nenän kautta laskemalla neljään, uloshengitys suun kautta laskemalla kahdeksaan. Hengitys tekniikka poistaa venytys vastusta ja vapauttaa lihas kireyttä. 

#3: Meet or Beat Your Hold Time. 

Portti liikkuvuuteen on aika, mikä ollaan passiivisessa asennossa. (syvässä venytyksessä). Tyypillinen Gravity Yoga aika on 2-5 min.

Zoom - kurssi

Gravity Yoga

Kohdennettu liikkuvuusharjoittelu

4 x 60 min yhteensä 59€

sunnuntaisin 7.-28.2.2021

Zoom - kurssi

Gravity Yoga

Kohdennettu liikkuvuusharjoittelu

4 x 60 min yhteensä 59€

Tulossa